Feb 4, 2012

Cultural Exchange / Intercanvi cultural

I am taking part in a cultural exchange promoted by Rachael, a mom blogger who has a blog worth reading: Little Red Farm. I am very excited about it. In my group, there are other 4 families from Pennsylvania, Michigan, Canada (British Columbia) and Japan. Cultural exchanges consist in sending a package to a group of families from around the world and including information and realia which can give a feel for the culture of your country/region/state. I have been thinking about what to include. I have some ideas. I'll include information about the city where I live, about València, and also about somewhere else (maybe the Balearic Islands). I also want to include hands-on materials for the younger children.
Any suggestions?


Estic participant en un intercanvi cultural promogut per Rachael, una mare blocaire que té un bloc que paga la pena llegir: Little Red Farm. Estic molt “convoià”. En el meu grup, hi ha altres 4 famílies de Pennsylvania, Michigan, Canadà (Colúmbia Britànica) i Japó. Els intercanvis culturals consisteixen en l'enviament d'un paquet a un grup de famílies de tot el món i que inclou informació i objectes quotidians, que poden donar una idea de la cultura del teu país / regió / estat. He estat pensant en què incloure. Tinc algunes idees. Vaig a incloure informació sobre la ciutat on jo visc, sobre València, i també d'algun altre lloc (potser les Illes Balears). També vull incloure materials pràctics i manipulatius per als més menuts.
Algun suggeriment?

Thanks for your comments
Gràcies pels vostres comentaris



4 comments:

  1. M'agrada molt el bloc, perquè, a més d'aprendre anglés (ja que comprove els dubtes i expressions noves gràcies a la versió en català que hi fas constar molt hàbilment) aprenc coses que no sabia. I crec que no hi ha cap altra millor manera d'aprendre llengües que aprendre vida. N'aprens sense assabentar-te. Enhorabona pel bloc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gràcies Xama, espere que t'inspire moltes activitats en la teua futura tasca docent.

      Delete
  2. Estic pensant en què pots incloure en el paquet. Work in progress ;)
    T'ho escric prompte.

    Lau.

    ReplyDelete
  3. Què et sembla una recepta de cuina i algun producte típic com ara pimentó roig? el de llandeta fa gràcia i als EUA i Japó no n'hi ha. Unes llavors de pi mediterràni o d'alguna planta?

    Lau.

    ReplyDelete